Ne hagyja magát! Újabb átverés terjed telefonon!









A csalók gyakran idősebb embereket céloznak meg, akik egy jó hír hallatán azonnal igent mondanak. Olvassa el ezt a történetet, hogy ne legyen áldozat!

Egyik nap telefonon felhívott egy hölgy, s közölte, nyertem egy többszázezer forint értékű mágneses gyapjú ágynemű-garnitúrát. Állította, előzőleg kisvárosunkban tartott a cégük bemutatót, és a sorsoláson az én nevemet húzták ki. Bár tudtam, hogy én soha nem vettem részt még sem kirándulásos, sem vacsorameghívásos termékbemutatón, nagy volt a kísértés, csábított a sok kecsegtető ajánlat.


Tovább tudakozódtam hát a hölgytől, aki közölte velem, hogy a legutóbbi előadásukon a városunkban lakókat (?!) név szerint regisztrálták sorsolás céljából, és én nyertem. Megkérdeztem, viccel-e, de annyira meggyőzően beszélt, hogy kezdtem elhinni, amit mond. Több mint tíz percen át beszélt az ágynemű jó tulajdonságairól, majd közölte kb. 24 000 forintot kell fizetnem nyereményadó címén az átvételkor, továbbá azt, hogy csak ezen a napon vehetem át.
Kértem hívjon vissza, mert a családommal szeretném megbeszélni.



Még több közérdekű cikk itt található: KATTINTS IDE

A teljes cikk itt található: